donderdag 19 maart 2020

Corona 2

Hoi vandaag moesten jullie in het kort vertellen wat jullie deden.

Hallo Juf ann 

't Is heel leuk. Ik kan goed slapen.  Ik ben heel goed aan het  werken.  Wij hebben ook een nieuwe hond chihuahua. Hoe gaat met jou? Groetjes van Bhavneet


Hallo Juf Ann

Mijn dag is begonnen met opstaan en ontbijten met mama, zus en broer.
Beetje tv gekeken en mij gaan wassen en kleren aangedaan.
Mijn dansje geoefend voor de dansschool samen met mijn zus
Stukje fruit gegeten
Ik ben naar mijn kamer geweest en voor Bingel gewerkt
Mama heeft macaroni gemaakt en we zijn gaan eten
Mijn filmpje ook gemaakt voor u
Ik heb in mijn mapje gewerkt boven aan mijn bureau met het raam open en de vogeltjes floten
Mijn Solo heb ik ook geoefend van disco
Nu beetje rusten en naar een filmpje kijken
Dag Juf Ann
Ik mis je xxx





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.